2041061204 |
Parlem de les situacions d'aprenentatge |
2023-2024 |
Conferència. Primària-Secundària |
|
|
|
8/11/2023 - 8/11/2023 (2 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
CRP Ciutat de Badalona |
|
Av. Maresme, 192-212 (Badalona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Badalona
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
08/09/2023 - 24/09/2023 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Usem el terme situació d’aprenentatge per referir-nos a aquelles experiències que, independentment de la forma en què es presenten, parteixen d’un context i plantegen un repte a la persona que aprèn.
El fet que l’aprenentatge es fonamenti en la resolució d’un repte o d’una problemàtica real provoca que l’aprenent hagi de dur a terme amb eficàcia una acció o un seguit d’accions que impliquen una o més capacitats per a les quals són imprescindibles els sabers d’un o més camps de coneixement; per això diem que les situacions d’aprenentatge s’orienten a l’assoliment de competències.
|
| |
Objectius |
1. Reflexionar sobre els processos que faciliten l’aprenentatge competencial.
2. Comprendre l’estructura i els elements claus per dissenyar una situació d’aprenentatge.
3. Conèixer situacions d’aprenentatge elaborades per a diferents etapes educatives.
|
| |
Continguts |
1. Els elements del currículum: Decret de Currículum (175/2022).
2. Desplegament del currículum:
- Què és una situació d’aprenentatge (SdA)?
- Anàlisi dels elements clau d’una SdA: context, repte, sabers, capacitats i competències específiques de la matèria.
|
| |
Formador/a |
Francesc Segura
|
| |
Avaluació |
Aquesta conferència no certifica individualment.
|
| |
Certificació |
Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
|
| |
E-mail |
crp-badalona@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
08/11/2023 |
- |
- |
|
| |